استفاده از شیره خرما درجه یک برای رفع آثار اگزما

فواید سلامتی شیره خرما درجه یک اجازه دهید در زیر به برخی از فواید کلیدی خرما برای سلامتی با جزئیات نگاه کنیم: می تواند منبع خوبی از انرژی باشد.

خرما سرشار از قندهای طبیعی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز است. انرژی بالای موجود در آنها را می توان به این میزان قند بالا نسبت داد.

تخمین زده می‌شود که بسیاری از مردم در سراسر جهان زمانی که احساس بی‌حالی یا تنبلی می‌کنند خرماهای طبیعی کم‌چرب را برای یک میان‌وعده سریع بعد از ظهر می‌خورند تا به افزایش سریع سطح انرژی کمک کنند.

اغلب وقتی در باشگاه، بیرون از خانه یا حتی روی یک دستگاه کششی در خانه ورزش می کنید، احساس خستگی می کنید.

مطالعه ای که در مجله بین المللی علوم غذایی و تغذیه منتشر شده است نشان می دهد که خرماهای غنی از مواد مغذی ضروری ممکن است به شما کمک کند تا انرژی خود را بلافاصله بازیابی کنید.

افرادی که پیرو اسلام هستند و روزه می گیرند با خوردن آن همراه با آب روزه خود را افطار می کنند. این همچنین به جلوگیری از پرخوری غذا پس از پایان روزه کمک می کند.

ممکن است سلامت مغز را تقویت کند: مطالعه ای به رهبری مصطفی محمد عیسی، دکتری. و همکاران نشان می دهد که خرما ممکن است از استرس اکسیداتیو و التهاب در مغز محافظت کند.

طبق تحقیقات، “میوه خرما منبع خوبی از فیبر غذایی است و سرشار از فنولیک کل و آنتی اکسیدان های طبیعی مانند آنتوسیانین، اسید فرولیک، پروتوکاتچوئیک اسید و کافئیک اسید است.

وجود این ترکیبات پلی فنلی ممکن است به طور بالقوه به کند کردن پیشرفت بیماری آلزایمر و زوال عقل کمک کند.

می تواند به طور بالقوه یبوست را تسکین دهد: در طب سنتی تونس از خرما برای درمان یبوست استفاده می شود. یک وعده 100 گرم خرمای مدجول 6.7 گرم فیبر غذایی را تامین می کند.

مطالعه ای در سال 2005 که در مجله شیمی کشاورزی و غذایی منتشر شد همچنین نشان می دهد که این میوه های خشک دارای سطوح بالایی از فیبر غذایی و به ویژه فیبر نامحلول هستند.