سنگ عقیق قرمز تراش نخورده ای که مردی با در دست گرفتنش نابینا شد

در واقع سنگ عقیق قرمز تراش نخورده در زمان فراعنه در ساخت گردنبند و طلسم بسیار مورد استفاده قرار می گرفت، زیرا آنها به توانایی های درمانی و معنوی آن اعتقاد داشتند.

من در مقبره فرعون ها جواهرات عقیق قرمز زیادی پیدا کردم که هزاران سال زیر شن ها مدفون بودند در حالی که عقیق قرمز کشف شده هنوز رنگ قرمز متمایز خود را حفظ کرده است.

مانند بسیاری از تمدن های دیگر، اعتقاد بر این بود که عقیق قرمز می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند و در برابر سحر و جادو، حسادت، روح های بدخواه و از هرگونه شر و آسیب محافظت کند.

و در جایی که در یهودیت اعتقاد بر این است که عقیق قرمز نماد روح الهی است و توانایی دستیابی به ثبات عاطفی و جلوگیری از افسردگی را دارد  و در خاورمیانه اعتقاد بر این است که توانایی های این نوع عقیق در صورتی تأثیرگذارتر است.

تا این دوران، بسیاری از مردم همچنان به قابلیت های سنگ بر اساس باورهای باستانی و تجربیات تاریخی که در طول نسل ها منتقل شده است، چه پوشیده شده باشد، چه حمل و چه حتی در دکوراسیون خانه  اعتقاد دارند  اهمیت سنگ های عقیق قرمز در توانایی آنها در محافظت در برابر حسادت و در برابر هر گونه شر یا آسیب است.

جایی که معمولاً افرادی که نگران آسیب ناشی از حسادت هستند به دست آوردن آن، مهر و موم کردن و پوشیدن آن متوسل می شوند.

همچنین در گذشته برای اعراب به دلیل توانایی آن در محافظت در برابر نیش عقرب، مار و حشرات در بیابان شناخته شده بود  همچنین برای محافظت از صاحب آن در برابر صاعقه و بدشانسی عمل می کند همچنین از جمله فواید درمانی عقیق قرمز می توان به درمان قولنج، علائم قاعدگی، بهبود باروری، تولید مثل و تسهیل زایمان اشاره کرد. علاوه بر درمان تب، اختلالات شنوایی و علائم نوشیدن الکل.

در نوشته های باستانی و همچنین توانایی سنگ در بهبود گردش خون در بدن، توزیع بهینه انرژی، محافظت از عروق و سلول های بدن و افزایش درخشندگی و زیبایی پوست ذکر شده است.

همچنین توانایی‌های جنسی را بهبود می‌بخشد، انرژی را در بدن افزایش می‌دهد و فرد را از شر محافظت می‌کند – و برای افزایش استفاده بهینه توصیه می‌شود عقیق سبز را با قرمز بپوشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.