با مصرف میوه خشک فروت لند کمبود آب بدنتان برطرف می شود

یک مطالعه در سال 2017 همبستگی مثبتی بین میوه خشک فروت لند و دیابت نوع 2 نشان می دهد.

آجیل و میوه های خشک می توانند به طور موثر با بیماری های متابولیک مانند دیابت نوع 2 مقابله کنند.

درشت مغذی ها، ریزمغذی ها و سایر ترکیبات زیست فعال منحصر به فرد آنها مسئول تأثیر مثبت بر دیابت هستند.

میوه های خشک حاوی فیبر، چربی، مواد معدنی و سایر مولکول های زیست فعال هستند.

این مولکول ها به تعدیل چندین مکانیسم ژنی در سطوح سلولی و مولکولی کمک می کنند.

برخی از مطالعات نشان می دهد که فیبر رژیمی موجود در بسیاری از میوه های خشک مانند بادام هندی با کنترل سطح انسولین به کاهش افزایش قند خون کمک می کند.

مطالعات متعددی تأثیر میوه های خشک را در پیشگیری از سرطان ثابت می کند. به عنوان مثال، میوه های خشک مانند بادام به دلیل محتوای ویتامین A، سرشار از مواد مغذی گیاهی هستند.

این مواد مغذی دارای خواصی برای کمک به پیشگیری از انواع خاصی از سرطان هستند. یافته های یک مطالعه رابطه معکوس بین مصرف میوه های خشک و سرطان را نشان می دهد.

طبق این مطالعه، افزایش مصرف میوه های خشک مانند کشمش، انجیر، آلو خشک (آلو خشک) و خرما به 3 تا 5 وعده یا بیشتر در هفته ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، پانکراس، روده بزرگ، معده و مثانه کمک کند.

سطوح پایین منیزیم در بدن ما ممکن است منجر به فشار خون بالا شود این می تواند منجر به بسیاری از اختلالات دیگر مانند سکته مغزی، نارسایی کلیه و حتی حملات قلبی شود.

یکی از محبوب ترین میوه های خشک، بادام است که به طور طبیعی سرشار از منیزیم است و تقریباً 76.5 میلی گرم منیزیم در هر 28 گرم از وعده های غذایی دارد.

یک مطالعه نشان می دهد که افزودن منیزیم به مکمل های غذایی می تواند به کاهش فشار خون در بزرگسالان مبتلا به فشار خون دیابتی کمک کند.

منیزیم به عنوان یک گشادکننده عروق طبیعی عمل می کند و از انقباض رگ های خونی جلوگیری می کند. در نتیجه به حفظ فشار خون سالم کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.