یخچال ویترینی مغازه و مهاجری که در گمرک درون آن جا خورده بود

شما باید ارزش خود را بدانید، به دنبال چیزی نروید که پس از خرید نمی توانید آن را حفظ کنید. اگر می‌توانید یک یخچال ویترینی مغازه بخرید، ابتدا آن را تهیه کنید و تا زمانی که بتوانید یک یخچال فریزر یا یک فریزر کناری بخرید، از آن به خوبی استفاده کنید.

به سراغ یک فریزر یا یخچال تجاری بروید که استفاده از آن آسان باشد،  مطمئن شوید که تنظیمات برق دوستانه و قابل درک است.

فریزر یا یخچالی تهیه کنید که بتوانید محصولات فاسد شدنی خود را به راحتی بچینید و کابینت هایی تهیه کنید که دارای انباری کافی باشند.

ذهن خود را از آوردن یخچال یا فریزر خانگی معمولی خود به رستوران خود دور کنید. اولاً، فضای ذخیره سازی کمتری برای مواد غذایی شما دارد، برای استفاده تجاری به اندازه کافی قوی نیست و به دلیل ظرفیتش می تواند غذای شما را خراب کند.

یک مکان مناسب برای تجهیزات تبرید تجاری خود در نظر بگیرید تا دسترسی آسان به موجودی خود داشته باشید.

ممکن است کارکنان شما نیاز به رسیدگی فوری به مشتری داشته باشند، گرفتن یک درب یا یخچال فریزر درب شیشه ای ممکن است به دریافت سریع آن کمک کند.

یخچال و فریزرهای ایستاده تجاری: این نوع فریزرها در اندازه های مختلف به انتخاب شما موجود می باشند. آنها برای یک رستوران کوچک مناسب هستند زیرا برخلاف یخچال فریزرها فضای کمتری را اشغال می کنند.

شما می توانید محصولات تازه و فاسد شدنی خود را به راحتی ذخیره کنید، آنها با درهای قابل قفل خوب، سازگار با محیط زیست و استفاده ایمن هستند.

فریزر نگهدارنده ایستاده هر زمان که آن را باز می کنید فن تبخیر شده خود را خاموش می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل ایمنی به شما هشدار می دهد..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.