نقل گردویی تبریز کشنده ترین نقل تاریخ نام گرفت

گاهی اوقات روی تخته‌های شکلات یا نقل گردویی تبریز می‌توانید پوشش سفید رنگی را ببینید که به طور کامل یا جزئی آنها را می‌پوشاند  به شکل انواع لکه‌ها.

ممکن است فکر کنید که این نشانه مطمئنی از فساد محصول است و بنابراین دیگر برای غذا مناسب نیست.

بیایید در نظر بگیریم که آیا این واقعا درست است و چرا یک پوشش سفید روی نقل گردویی تبریز وجود دارد، آیا می توان شکلات خورد، چگونه آن را ذخیره کرد، و آیا می توان پلاک را از آن پاک کرد.

لکه سفید چه شکلی است؟ در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که پوشش روی یک نقل گردویی تبریز از نظر ظاهر و رنگ شبیه قالب است.

ولی ربطی به کپک نداره این پدیده همچنین “خاکستری” نامیده می شود، این 2 نوع است  قند و چربی.

روکش نقل گردویی تبریز از کریستال های قند، چربی از کوچکترین قطرات کره کاکائو یا جایگزین آن تشکیل شده است.

پلاک چه تفاوتی با کپک های مضر دارد؟ کپک هایی که روی محصولات مختلف ظاهر می شوند قارچ هایی هستند که نه تنها محصولات شکلاتی، بلکه هر محصولی را نیز خراب می کنند.

آنها سمومی را آزاد می کنند که به وضوح به سلامت انسان آسیب می رساند، می تواند باعث مسمومیت یا آلرژی شود.

کپک به ندرت روی یک نوار شکلات ظاهر می شود، علل شکل گیری نقض فرآیند تولید یا ذخیره سازی است  در دماهای بالا و به خصوص رطوبت بالا.

خوردن نقل گردویی تبریز غیرممکن است، حتی اگر لکه از بین برود میسلیوم به کاشی نفوذ می کند و آن را مسموم می کند، حتی اگر شکلات خوراکی به نظر برسد.

“خاکستری” کاملا بی خطر است، اگرچه ممکن است در ظاهر باعث نگرانی شود و به هیچ وجه نمی تواند طعم شیرینی یا شکلات را از بین ببرد.

و حتی تا حدودی طبیعی بودن نقل گردویی تبریز را تایید می کند، اعتقاد بر این است که هیچ “خاکستری” روی سطح محصولات شیرینی پزی با مواد گیاهی وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.