استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار به عنوان گلدان در دکوراسیون های مدرن

موم زنبور عسل و روکش های غذایی گیاهی جایگزین مناسبی برای ظروف پلاستیکی درب دار هستند، آنها قابل استفاده مجدد، ایمن برای مواد غذایی و سازگار با محیط زیست هستند.

موم زنبور عسل و بسته بندی مواد غذایی گیاهی را می توان برای نگهداری مواد غذایی در یخچال، فریزر یا انباری استفاده کرد.

هنگام انتخاب موم زنبور عسل یا بسته بندی مواد غذایی قابل استفاده مجدد وگان، حتماً مواردی را انتخاب کنید که از مواد غذایی ساخته شده باشند. آنها جایگزین مناسبی برای ساران روپ هستند.

با وجود گزینه های بسیار زیاد، هیچ بهانه ای وجود ندارد که پلاستیک را کنار نگذارید و به ظروف غذای بدون پلاستیک تغییر دهید!

شما نه تنها سهم خود را برای کاهش آلودگی پلاستیکی انجام می دهید، بلکه مطمئن خواهید شد که غذای شما ایمن و عاری از سموم است.

حامل های تیفین یک راه عالی برای کاهش اتکای شما به ظروف پلاستیکی است، حامل های تیفین به طور سنتی در کشورهای آسیایی برای حمل غذا از خانه به محل کار یا مدرسه استفاده می شود.

آنها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شوند و دارای طبقات متعددی هستند که می توان از آنها برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی استفاده کرد.

حامل های تیفین یک جایگزین عالی برای ظروف پلاستیکی مواد غذایی هستند زیرا غیر سمی، بادوام و قابل استفاده مجدد هستند. به علاوه، آنها می توانند غذای شما را برای ساعت ها گرم یا سرد نگه دارند.

هنگام انتخاب یک حامل تیفین، حتماً یکی را انتخاب کنید که درب محکمی داشته باشد. جعبه ناهار چوبی نیز در بازار موجود است که یک حامل تیفین رترو شگفت انگیز را می سازد.

کیسه نگهدارنده پنبه می تواند به عنوان جایگزینی برای کیسه های پلاستیکی استفاده شود، کیسه های نگهداری پنبه از مواد 100% طبیعی ساخته شده و قابل استفاده مجدد هستند.

کیسه های نگهداری پنبه را می توان برای نگهداری مواد غذایی در یخچال، فریزر یا انباری استفاده کرد.

هنگام انتخاب یک کیسه نگهداری پنبه، مطمئن شوید که کیسه ای را انتخاب کنید که از پنبه مخصوص مواد غذایی ساخته شده باشد.

همچنین بهتر است کیسه های پنبه ای ارگانیک را انتخاب کنید، کیسه های پنبه ای ارگانیک نسبت به کیسه های پلاستیکی یا کاغذی ردپای محیطی بسیار کمتری دارند.

جنبه‌های سازگار با محیط زیست و ماندگاری طولانی آن‌ها همچنین باعث می‌شود کیسه‌های پنبه‌ای ارگانیک پایدارتر شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.