سینی پلاستیکی بزرگ گردی که لویی شانزدهم در آن غذا می خورد در موزه توس رویت شد

سینی پلاستیکی بزرگ گرد  را می توان از هر ماده ای، از پلاستیک گرفته تا شیشه یا فلز درست کرد.

از این سینی ها برای سرو مستقیم غذاها، دسرها، سالادها یا سس ها بدون نیاز به بشقاب یا کاسه دیگر استفاده می شود.

سینی های چوبی را می توان در یک کافه یا در خانه دوستداران ظروف چوبی طبیعی یافت، آنها بسیار بادوام هستند، گاهی اوقات سنگین، اما ظاهری زیبا دارند، به خصوص وقتی با بقیه قسمت غذاخوری ترکیب شوند.

سینی های نقره ای به دلیل سطح براق و ظاهری زیبا یکی از معروف ترین انواع آن به ویژه در صنعت پذیرایی می باشد. آنها تمایل بیشتری به ماندگاری دارند و به دلیل تمیز کردن آسان به حداقل نگهداری نیاز دارند.

سینی های پذیرایی بیشتر از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و معمولا طراحی ساده ای دارند، سینی استیل معمولاً مستطیلی یا بیضی شکل است و برای تمیز کردن آسان و دوام آن بهترین است

محصولات چینی متعلق به اقلام لوکس هستند و به طور عمده مکمل دکور هستند، این سینی ها کاملا شکننده هستند، بنابراین نیاز به رسیدگی دقیق و مراقبت ویژه دارند.

طراحی سینی ها می تواند پیچیده تر باشد، به عنوان مثال، ممکن است ضربه گیرهایی وجود داشته باشند که اجازه سر خوردن یا واژگون شدن فنجان، لیوان یا بشقاب را نمی دهند.

محصولاتی با دسته که برای سرو محتویات راحت‌تر است، یا سینی‌هایی با پایه‌های تاشو یا خود میز هستند که هنگام مونتاژ فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

علاوه بر ویژگی‌های طراحی، سینی‌ها می‌توانند از نظر اندازه، شکل (می‌توانند گرد، مستطیل یا هر شکل دیگری باشند) و مواد ساخت متفاوت باشند که تا حد زیادی هدف اصلی آنها را تعیین می‌کند.

اکثر فست فودها از سینی پلاستیکی استفاده می کنند در حالی که سایر رستوران های سطح بالا از سینی های فلزی برای سرو غذا استفاده می کنند.

از آنجایی که چنین محصولاتی چندان بادوام نیستند، قیمت کمتری دارند و یافتن دوباره همان اندازه، رنگ یا شکل بسیار دشوار است، بیشتر در مقادیر بیشتر خریداری می شوند.

سینی های سرو پلاستیکی به دو صورت تقسیم شده یا غیرقابل تفکیک، بسیار سبک، به اندازه کافی قوی و در رنگ های متنوع و جذاب برای هماهنگی با محیط غذاخوری شما موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.