استفاده از شیلنگ دوسر مهره به عنوان سیم بکسل

شیلنگ های انتقال که عموما شیلنگ دوسر مهره هستند، از لاستیک مصنوعی ساخته شده اند و مقاومت روغنی متوسط تا بالا دارند.

شیلنگ های بخار شیلنگ های ناهمواری هستند که برای سرویس بخار همه جانبه استفاده می شود.

شیلنگ های بخار را می توان برای تمیز کردن بخار، شستشوی فشار، کنترل حرارت، پیشگیری از آتش سوزی، پمپاژ، ذوب، خدمات دمش، پمپ های بخار، بالابرها، کارخانه های شیمیایی و پالایشگاه ها استفاده کرد. آنها معمولاً از لاستیک مصنوعی ساخته می شوند و با سیم فولادی تقویت می شوند.

شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی، شیلنگ های انتقال بهداشتی هستند که برای انتقال مواد خوراکی از کامیون های تانک و به سرویس کارخانه استفاده می شوند.

این شیلنگ‌های مکش و تخلیه هستند که اکثر انواع مواد فله خشک، مایع در جریان گرانشی و خدمات خلاء در صنایع غذایی و نوشیدنی را مدیریت می‌کنند.

شیلنگ های مواد غذایی اغلب از لاستیک مصنوعی ساخته می شوند و باید مطابق با FDA و USDA باشند. برخی از مواد رایج مورد استفاده در مواد غذایی نیتریل، پی وی سی سفید و شفاف و نئوپرن هستند.

شیلنگ های مواد ساینده، شیلنگ های محکم و سنگینی هستند که مواد ساینده یا درشت غیر روغنی مانند سنگ، براده، دوغاب، گل، ماسه، سنگ آهک و گلوله های پلاستیکی را منتقل می کنند.

شیلنگ های مواد ساینده در جاهایی توصیه می شود که تجمع استاتیکی می تواند مشکل ساز باشد، بنابراین اغلب می توانید آنها را در کامیون های مخزن برای سرویس داخل کارخانه استفاده کنید که به عنوان شلنگ های رسانای استاتیک/استاتیک استفاده می شود.

این شیلنگ‌ها معمولاً از لاستیک صمغ خالص ضخیم ساخته می‌شوند، اما در طول سال‌ها مهندسی و ترکیبات بهبود یافته باعث شده وزن سبک‌تر و شیلنگ‌های انعطاف‌پذیرتر، مانند شیلنگ‌های ساخته شده از یورتان، وارد بازار شوند.

شیلنگ های مواد ساینده چرخه عمر محدودی دارند و باید در حین استفاده چرخانده شوند تا سایش یکنواخت شوند. عمر سرویس بسته به شرایط عملیاتی، ساعات استفاده و مواد یا محصول در حال انتقال متفاوت است.

شیلنگ هوا برای سرویس هوای صنعتی، خطوط کمپرسور، ابزارهای پنوماتیک، اسپری فشار کم و سایر کاربردها استفاده می شود.

مجموعه‌های شلنگ هوا را می‌توان به راحتی جفت کرد یا با قطع‌کننده‌های سریع نصب کرد تا اتصالات خطوط را برای نیازهای شما ساده و کارآمد کند.