با فروش حنا بسته ای به فردی ثروتمند تبدیل شوید

مقررات مربوط به خالکوبی های موقت با حنا بسته ای مبتنی بر رنگدانه طبیعی هنوز منتشر نشده است و اکثر این محصولات تجاری دارای برچسب نیستند.

ایمنی حنا و ماده فعال اصلی آن، لاوسون، در محصولات رنگ مو مورد ارزیابی قرار گرفته است، و به این نتیجه رسیده است که استفاده ایمن به عنوان رنگ مو در فرمولاسیون های خاص است.

با این وجود، هنوز چنین ارزیابی برای سایر محصولات مشابه حاوی عصاره حنا، مانند خالکوبی موقت، انجام نشده است.

خالکوبی های مبتنی بر Jagua حتی از نظر نظارتی مورد توجه قرار نگرفته اند، اگرچه پتانسیل آلرژی زایی آنها قبلاً اثبات شده است.

ایمنی این محصولات بسیار مشکوک است و باید پتانسیل آنها برای ایجاد واکنش های پوستی در نظر گرفته شود

اگر روی نمونه های انتخاب شده تمرکز کنیم، تنها تحقیقات محدودی در ادبیات وجود دارد که از تکنیک های طیف سنجی استفاده می کند.

آنها به صورت جداگانه و ناقص روی نمونه های حنا اعمال شده اند. با این حال، هیچ اثر منتشر شده ای در مورد محصولات jagua وجود ندارد، بنابراین این اولین بار است که این روش پیشنهاد شده است.

در این مطالعه، محصولات تجاری منتخب مبتنی بر گیاهی که به‌عنوان خالکوبی موقت و رنگ مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، با استفاده از روش چندتحلیلی تجزیه و تحلیل شدند تا اطلاعات جدیدی در مورد ترکیب شیمیایی و کانی‌شناسی آنها به دست آید.

نتایج به‌دست‌آمده با استفاده از فلورسانس پرتو ایکس دستی (h-XRF)، پراش پرتو ایکس (XRD) و میکروسکوپ الکترونی روبشی فشار متغیر همراه با طیف‌سنجی پرتو ایکس پراکنده انرژی (VP-SEM-EDS) با در نظر گرفتن مورد بحث قرار گرفت.

استفاده از آنها در صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی و مقررات ایمنی فعلی اروپا. هدف نهایی به دست آوردن دانش و اطلاعات مفید به منظور کمک به ایجاد استانداردهای ایمنی در فرآیند تولید و انتشار یک مقررات صحیح و خاص برای لوازم آرایشی موقت است.