تمیز‌پذیری کفپوشها شمع جمع‌شده

مطالعه‌ای که اخیرا توسط Cleaning Research International انجام شد، تمیز‌پذیری کفپوش شمع جمع‌شده را در برابر شمع حلقه‌ای و نمونه فرش پرز بریده مقایسه کرد. هر کدام از کفپوش ها به یک اندازه بریده شدند و پس از تهویه شدن در فضای استاندارد برای آزمایش منسوجات، نمونه ها توزین شدند.
سپس هر نمونه مطابق با BS EN 1269:1997 و به دنبال روش B، با استفاده از 10 گرم خاک استاندارد همانطور که در استاندارد مشخص شده است، کثیف شد. پس از کثیف شدن، نمونه ها مجدداً احیا و وزن شدند.
سپس نمونه ها با جاروبرقی با جاروبرقی قائم مجهز به برس، اسپری استخراج و برس پاک کن ضد چرخش تمیز شدند. در هر مرحله، پس از خشک شدن، نمونه‌ها مجدداً آماده شده و وزن شدند تا مشخص شود چه مقدار خاک برداشته شده است.

مطالعه‌ای که اخیرا توسط Cleaning Research International انجام شد، تمیز‌پذیری پوشش کف شمع جمع‌شده کشک را در برابر شمع حلقه‌ای و نمونه فرش پرز بریده مقایسه کرد.

کفپوش

هر کدام از کفپوش ها به یک اندازه بریده شدند و پس از تهویه شدن در فضای استاندارد کاپشن چرم دخترانه برای آزمایش منسوجات، نمونه ها توزین شدند. سپس هر نمونه مطابق با BS EN 1269:1997 و به دنبال روش B، با استفاده از 10 گرم خاک استاندارد همانطور که در استاندارد مشخص شده است، کثیف شد.

پس از کثیف شدن، نمونه ها مجدداً احیا و وزن شدند. سپس نمونه ها با جاروبرقی با جاروبرقی قائم مجهز به برس، اسپری استخراج و برس پاک کن ضد چرخش تمیز شدند.

در هر مرحله، پس از خشک شدن، نمونه‌ها مجدداً آماده شده و وزن شدند لباس مجلسی زنانه برای عروسی تا مشخص شود چه مقدار خاک برداشته شده است.

  • منابع:
    1. The Proven Cleanability Benefits of Flocked Floor Coverings
  • تبلیغات: 
    1. با سرنگ در خانه آبپاش بسازید
    2. قیمت فروش نخود ایرانی و خارجی بدون واسطه
    3. کشف جوجه ای که با نور خورشید نا پدید می شود!
    4. افزایش نرخ فروش جک در فروشگاه ها دردسر ساز شد!