تنظیم خواب و دمای بدن با پوشیدن جوراب

خواب و دمای بدن
دمای مرکزی بدن افراد تحت تاثیر ساعت بیولوژیکی اوست که ریتم شبانه روزی آنها نیز نامیده می شود. ریتم شبانه روزی زمان خواب را کنترل می کند و باعث می شود فرد شب ها خواب آلود و صبح ها بیدار شود.

دمای بدن به تدریج در طول روز افزایش می یابد و در اواخر بعد از ظهر که افراد بیشتر احساس بیداری و هوشیاری می کنند به اوج خود می رسد. جعبه کادو سپس دمای بدن در طول شب کاهش می یابد و باعث می شود فرد احساس خواب آلودگی کند.

وقتی فردی شروع به خوابیدن می کند، دمای بدنش 1 تا 2 درجه کاهش می یابد. این می تواند به این دلیل باشد که بدن انرژی را برای عملکردهای دیگر ذخیره می کند.

اگر فردی با جوراب بافتنی بخوابد، ممکن است به چرخه تنظیم دمای بدن کمک کند.

تنظیم خوب دمای بدن نیز به همین دلیل است که معمولاً به افراد پیشنهاد می شود اتاق خواب خود را در دمایی بین 60 تا 67 درجه فارنهایت خنک نگه دارند.

جوراب

سایر فواید پوشیدن جوراب در رختخواب
کاهش علائم رینود
دست ها و پاهایی که اغلب سرد هستند می تواند نشانه ای از بیماری رینود باشد.

رینود وضعیتی است که رگ های خونی پوست را تحت قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا تاثیر قرار می دهد. حملات معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که فرد احساس سرما یا استرس می‌کند.

در طول حمله، جریان خون به دست ها و پاها کاهش می یابد. در نتیجه، انگشتان دست و پا شروع به احساس سردی و بی حسی می کنند. همچنین ممکن است رنگ آنها به سفید یا آبی تغییر کند.

افرادی که برای اولین بار حمله رینود را تجربه می کنند باید با پزشک صحبت کنند. پوشیدن جوراب جیوه در تلویزیون قدیمی پارس در رختخواب می تواند به کاهش علائم و همچنین گرم نگه داشتن در طول روز کمک کند.

  • منابع:
    1. Is sleeping with socks on good for you?
  • تبلیغات: 
    1. با یک چشم بهم زدن موفقیت را مزه کنید!
    2. شرکت بورسی افزایش سرمایه در سال 99
    3. تولید قوی ترین سلاح کشتار جمعی دنیا در چین !!
    4. بازیگر معروفی که با خوردن توت فرنگی جان خود را از دست داد!