دمپایی جلو بسته ای که هواکش داشت

وقت آن رسیده است که کلیشه لباس مردانه را بشکنیم و از دمپایی جلو بسته برایتان بگوییم، زیرا بیشتر وقت خود را در خانه شیرین خود در مغازه ها و دمپایی ها می گذرانیم.

پس از همه، چه چیزی می تواند سبکی بهتر از ابراز اعتماد به نفس باشد؟ این نرمال جدید و کدهای جدید مردانگی باعث شده بسیاری از مردان در خانه خود احساس راحتی کنند.

انواع نام دمپایی
به همین دلیل است که ما تصمیم گرفته‌ایم شما را با شیک جلوه دهیم. از این رو ما بهترین انواع دمپایی مردانه را که نباید از دست بدهید، گردآوری کرده ایم.

انواع طراحی دمپایی برای خرید اینترنتی
فلیپ فلاپ
دمپایی موکاسین
پشت باز / دمپایی پاشنه باز
دمپایی پشت بسته
دمپایی آستر خز
دمپایی صندل
دمپایی گرفتگی
دمپایی قاطر
دمپایی خراش دار


دمپایی شب / دمپایی شاهزاده آلبرت
دمپایی پشمی
دمپایی دونفره
دمپایی چکمه ای
دمپایی شیلینگ
1. دمپایی
دمپایی فلیپ فلاپ داخلی
دمپایی‌ها جالب‌ترین کفش‌های شهری هستند که نشان‌دهنده سبکی بی‌خیال هستند. یک کفی نرم و بالشتک پیدا خواهید کرد که با تسمه های دو شاخه ای که در بین انگشتان پا وجود دارد به پای شما متصل شده است. تعداد کمی از مردم می دانند که این یکی از قدیمی ترین نسخه های کفش است.

اگر فکر می‌کنید این خیره‌کننده‌ها فقط برای استخرها و سواحل ساخته شده‌اند، برخی از به‌روزرسانی‌های جدید آن ذهن شما را متحیر می‌کند و فوراً ظاهر تابستانی شما را تازه می‌کند.

بپوشید با: شلوار گشاد، کت شلوار، شورت برمودا، بدنه و شلوار، دامن و تاپ، شلوارک، شلوار جین، و تی شرت
انواع: کفش پاشنه بچه گربه، نسخه چرمی، صندل، روکش حصیری، پاشنه گوه ای، سرسره، بیرکن استاک و سوراخ پنجه

موکاسین ها معمولاً به عنوان کفش دست دوز آمریکایی شناخته می شوند. این سر برگردان‌ها معمولاً با طرح‌های قبیله‌ای عالی تزئین می‌شوند.

تکنیک های محدود کننده چشم نواز آن توسط قبایل مختلف ابداع شده است. شما به راحتی می توانید این دمپایی های موکاسین خیره کننده را از روی دوخت چروکیده آنها در بالای انگشت پا تشخیص دهید.

دارای پشتی بلند و کفی بالشتک دار است. برخی از این دمپایی ها دارای زیره لاستیکی هستند تا بتوانید به راحتی روزنامه خود را بدون پوشیدن کفش های بیرونی خود انتخاب کنید.