ساعت مچی trust که برای زنی هدیه خریده شده بود موجب انفجار و در نتیجه سوختن دستش شد

ساعت های قدیمی مانند ساعت مچی trust سرمایه گذاری هستند، ارزش آنها گاه 1000 برابر ارزش اولیه است. به گفته جان ریردون، رئیس بین‌المللی ساعت‌های کریستیز، «ساعت‌های قدیمی با کیفیت را می‌توان با چند هزار دلار خریداری کرد.

و میلیون دلار فروخته شد.» علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که «بازار ساعت‌هایی که کمتر از 10000 دلار قیمت دارند، «یکی از مناطقی است که در حال حاضر رشد شدیدی دارد».

حقیقت این است که برخی از برندهای نام‌گذاری شده مانند فسیل و دیزل اکنون ساعت‌های قدیمی و قدیمی را با کیفیت عالی تولید می‌کنند.

در تجارت، این باور عمومی وجود دارد که افرادی که ساعت های مچی استفاده می کنند به طور کلی سازمان یافته تر، قابل اعتمادتر و حرفه ای تر تلقی می شوند.

آیا این درست است؟ اگر اینطور است، پس چه ارتباطی با اهمیت ساعت مچی دارد؟ من به شدت معتقدم که این درست است.

صرفاً به این دلیل که یک تاجر پرمشغله برای دستیابی به اهداف بیشتر به مهارت مدیریت زمان نیاز دارد.

به من اجازه دهید از یک شرکت نرم افزاری برنامه ریزی قرار ملاقات آنلاین که مدیریت زمان را تعریف می کند، نقل قول کنم.

همه ما هر روز ساعت خوبی را که توسط طراحان بزرگ ساخته شده است روی مچ خود می پوشیم. حتی بدون در نظر گرفتن اهمیت ساعت مچی در ارتباط با زندگی و فعالیت های روزمره.

همانطور که در بالا نشان داده شد، ساعت ها ساعت های قابل حملی هستند که برای اندازه گیری زمان و فواصل استفاده می شوند. و در عین حال مزایای متفاوتی دارند.

وقتی ساعت را به لوازم جانبی مد ربط می دهید، پوشیدن ساعت به اندازه غذا اهمیت دارد. در حقیقت، ساعت های مچی یکی از بهترین وسایل برای استفاده روزانه انسان هستند.

در حالی که تلفن های هوشمند ما گاهی اوقات باعث حواس پرتی ما در محل کار می شوند، ساعت های مچی ما این کار را نمی کنند.