صندل مردانه نادری که قدمت 100 ساله داشت در کاخ احمدشاه پیدا شده بود

در حقیقت صندل مردانه نادر، نوعی کفش است که برای راحتی، راحتی و آرامش بسیار شناخته شده است. ست کردن صندل با لباس های غیر رسمی می تواند راه حل ایده آل برای مد تابستانی باشد.

با این حال، برخی از مردان ممکن است از نحوه درست کردن صندل ها بی اطلاع باشند. برای جلوگیری از اشتباه، درک دستورالعمل های اساسی بسیار مهم است. علاوه بر این، توجه به نوع بدن، استایل و سن نیز مهم است.

صندل ها را نمی توان با لباس های رسمی پوشید، اما با لباس های مناسب، صندل های مردانه همه کاره هستند. یک نکته ضروری وجود دارد که نیاز به تأمل دارد و آن این است که; جوراب با صندل نپوشید! چون ما مدل باند نیستیم.

بنابراین، به پیمایش ادامه دهید و درک کنید که چگونه می‌توانید با ست کردن صندل‌هایتان با لباس‌هایی که قبلاً در کمدتان آویزان شده‌اند، به ظاهرتان یک عامل افتراقی اضافه کنید.

صندل با شلوارک ترکیبی ایده آل در تابستان ایجاد می کند. این سبک برای رویدادهای تابستانی غیررسمی مانند باربیکیو، مهمانی های ساحلی/استخری، و غیره عالی است.

می توانید بسته به ترجیحات خود، صندل های خود را با شلوارک هایی با هر قدی مدل دهید. می توانید صندل های چرمی مردانه را با شورت برمودا بپوشید.

علاوه بر این، می توانید صندل های دمپایی را برای شورت های نخی یا جین سبک وزن در نظر بگیرید. برای رسیدن به ظاهری اسپرت، می توانید صندل های بنددار را امتحان کنید که بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند.

وقتی هوا ابری در تابستان است، نیازی نیست که ظاهر تابستانی خود را رها کنید. می توانید صندل های شیک خود را با چند شلوار بلند شیک ست کنید.

در طول روز، شلوار جین پاره رنگ و رو رفته را با صندل های چرمی، یا یک تی شرت سفید با انتخاب شلوار نخی بپوشید.

اگر لاغر هستید و می خواهید قوزک پای خود را به رخ بکشید، صندل خود را با شلوار کوتاه ست کنید. این قطعا استایل همیشگی شما را به ظاهری فوق العاده شیک تبدیل می کند.