مشخصات و ویژگی های فرش کرکی

در میان مشخصات و ویژگی هایی که تا به حال برای فرش کرکی بررسی کردیم، اکثر گزینه ها جنبه مثبتی داشتند و از مزیت های این نوع فرش محسوب می شدند، اما هر فرش و قالیچه ای که تولید می شود می تواند معایبی نیز برای شما داشته باشد. همراه باشید.

یکی از مهم ترین گزینه های فرش پرز بلند، مشکل در شستشو و نظافت این فرش دستباف مشهد است که به دلیل پرزهای بلند و نفوذ کثیفی در آنها، سریعتر از سایر فرش های ماشینی کثیف می شوند.

یکی از مواردی که ممکن است افراد در بسیاری از موارد برای خرید این نوع فرش مردد باشند، قیمت پایین فرش پرز بلند است!! تا کنون مشخصات و مزایای زیادی را برای این نوع فرش ماشینی بررسی کرده ایم اما از همه مهمتر قیمت فرش شگی به دلیل سادگی و تراکم کم این نوع فرش مقرون به صرفه است.

مورد دیگری که می توان به عنوان نقطه ضعف و نوعی معایب فرش ابریشم کرکی معرفی کرد، مقاومت کمتر و ضعیف تر نسبت به فرش های ماشینی با الیاف اکریلیک است.

بنابراین لازم است از این نوع فرش ترجیحا در مکان های شلوغ استفاده نشود و در جاهایی که جنبه فانتزی و زیبایی کار بیشتر است از آن استفاده شود.

الیاف پلی استر و پلی پروپیلن و سایر الیاف فانتزی که در بافت فرش ماشینی مشهد پشمالو استفاده می شوند عموماً بدون پرز هستند و در نتیجه حساسیت ایجاد نمی کنند. بنابراین می توان این فرش ها را از نظر سلامت گزینه مناسبی برای فرش اتاق کودک و فرش آشپزخانه دانست.

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تمامی مشخصات و ویژگی های فرش دستبافت 6 متری پرز بلند را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد خرید این نوع فرش را دارید با اطلاعات کامل و کافی این کار را انجام دهید.

اگر تجربه یا نکته ای در مورد فرش شگی و خرید آن دارید با ما در میان بگذارید، می توانید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

  • منابع:
    1. What is a long pile carpet? 9 features and its main feature
  • تبلیغات: 
    1. ماهی با پولک های مرواریدی در دریای خزر!
    2. راه حل هایی برای آسان شدن راه مهاجرت به آمریکا

    3. مردی که روزانه یک کیلو چرم می خورد

    4. با خوردن سیب صاحب فرزند دختر شوید