نام 20 فرد ثروتمند ایران که باعث تعجب می شود!!!

کشور ایران نیز به دلیل داشتن ذخایر و همچنین موقعیت جغرافیایی جز کشورهایی به شمار می رود که افراد ثروتمندی را در خود جای داده است. با ما همراه باشید تا از چگونگی ثروتمند شدن این افراد مطلع گردید.

ترشی کلم سفید

از مواد غذایی مختلفی به عنوان چاشنی همراه غذاها استفاده می شود، یکی از چاشنیها ترشی می باشد. در انواع مختلفی وجود دارد مانند ترشی کلم سفید، برای یادگیری طرز تهیه ترشی کلم سفید زعفرانی توصیه می شود این محتوا را مطالعه بفرمایید. کلم سفید که یکی از مواد اصلی اکثر ترشیها همچون ترشی لیته محسوب می شود، ماده ای مقوی می باشد که سرشار از ویتامین سی، ویتامین آ، ویتامین ب۶، مواد معدنی، پتاسیم و مواد مغذی فراوانی است و می تواند به هضم غذا کمک کند.

لواشک آلو

اکثر خانواده ها تمایلی به خرید انواع لواشک مختلف مثل لواشک آلو و سیب از بیرون ندارند و سر این موضوع با فرزندانشان به مشکل می خورند. علت این نخریدن قیمت فروش بالا یا گران بودن این محصول نیست بلکه از وضعیت کیفی و بهداشتی محصول مطمئن نیستد و این مخالفت هم بیشتر برای حفظ سلامت خود فرزندان است. محصولات ارگانیک خانگی مسلما از همه نظر بهتر و سالم تر هستند، پس خانواده ها با خیال راحت می توانند این تنقلات خوشمزه در فضای خانه به کمک هم تهیه کنند و آنها را در تغذیه ی فرزندانشان قرار دهند.

قارچ دکمه ای

امروزه قارچهای گوناگونی وجود دارد قارچ خوراکی کوهی یکی از محصولاتی می باشد بدون هیچگونه سم و مواد افزودنی می باشد در فصل بهار و پاییز این محصول برداشت می شود دارای کلاهک قهوه ای با بدنه سفید می باشد. جزء محبوب ترین قارچ صیفی جات در جهان محسوب شده است که در انواع غذا مانند لازانیا سبزیجات و هیچگونه خطری ندارد و در بیشتر جنگلها یافت می شود. برای تهیه انواع قارچهای خوراکی و قارچ دکمه ای تازه می توانید به این سایت مراجعه نماید. مجموعه بزرگ ما بهترین و باکیفیت ترین قارچ را با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرامی به صورت عمده ارائه می نماید.

پودر صدف

امروز پرورش دهندگان دغدغه هایی در مورد نگهداری مرغ و طیور و جیره غذایی آنها دارند و با استفاده از پودر صدف که می توانند آن را با قیمت مناسب از فروشگاه های مربوطه خریداری کنند زیرا باعث سلامت و استخوان بندی آنها می شود. این پودر حاوی مقداری کلسیم برای تخم گذاری مرغها بسیار مفید است و از شکستن پوسته تخم آنها جلوگیری می شود و همانطور که می دانید امروز نگرانی اصلی تولید کنندگان شکسته شدن  تخم مرغها حین حمل و نقل و بارگیری می باشد که زیانهای اقتصادی شدیدی بر آنها وارد می شود.