پودر شیر خشک پرچربی که نوزادی با خوردنش 10 کیلو چاق شد

شیر مادر طلای مایع برای نوزادان است؛ پزشکان بر شیر دادن حتی با پودر شیر خشک پرچرب به نوزاد برای حداقل شش ماه تاکید دارند؛ شیر مادر حاوی تمام مواد مغذی حیاتی است که نوزاد تازه متولد شده برای برآوردن نیازهای غذایی در ماه های اولیه به آن نیاز دارد زیرا تنها غذایی است که نوزاد می تواند داشته باشد.

شیر مادر به ساخت ماهیچه های کودک کمک می کند، اما در برخی موارد، نوزادان نمی توانند شیر مادر را هضم کنند یا مادر قادر به تغذیه نوزاد نیست.

در چنین شرایطی به نوزاد شیر خشک یا شیر خشک داده می شود. اما آیا دادن شیرخشک به کودک بی خطر است؟ آیا شیر خشک بچه عوارضی دارد؟ مزایا و معایب را در این مقاله بشناسید.

شیر خشک چیست؟ هیچ چیز نمی تواند جایگزین شیر مادر برای رشد و نمو کودک شود. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که شیردهی با شیر مادر مشکل است و از این رو، مادر بدون انتخاب، به کودک شیرخشک یا شیرخشک می دهد.

شیرخشک برای نوزادان به طور مصنوعی با تبخیر شیر مایع ساخته می شود. این فقط برای برآوردن نیازهای تغذیه ای کودک ساخته شده است.

این روزها، بسیاری از مادران به دلایلی شیر خشک را انتخاب می کنند. اما بسیاری از آنها مزایای شیرخشک را در کنار مضرات آن نمی دانند. از طریق این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات را برجسته کنیم.

سرشار از مواد مغذی ضروری: شیر فرمولا با تمام مواد مغذی که باید برای رشد و نمو به نوزاد داده شود ساخته می شود. همچنین از کودک در برابر عفونت ها و کم خونی محافظت می کند.

ارتباطی با رژیم غذایی مادر ندارد: معمولاً تغذیه نوزاد به رژیم غذایی مادر شیرده بستگی دارد. در این صورت مادر می تواند هر چیزی بخورد.

تغذیه آسان در هر زمان و هر مکان: در حالی که شیردهی در برخی مکان ها مشکل ساز می شود، با شیرخشک این امر آسان می شود. فقط آن را شیر دهید و به کودک غذا دهید.