کلاسور اسکرپ بوکی که اسرار جادویی در خود داشت

با انواع مختلف کلاسور اسکرپ بوک و سفارشی ما که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، گزینه های خلاقانه زیادی را در اختیار دارید.

اما این ممکن است برای افراد ناآشنا کمی سخت باشد. شما نمی خواهید تمام ویژگی های ویژه ای را که در دسترس شما هستند از دست بدهید یا به طور تصادفی ویژگی خاصی را انتخاب کنید که ممکن است از آن استفاده نکنید.

دانستن اینکه چه گزینه هایی دارید و هر کدام چه مزایایی می توانند ارائه دهند، در هنگام سفارش یک کلاسور سفارشی، موفقیت بیشتری به شما می دهد.

انواع مختلفی از مواد چسباننده برای انتخاب وجود دارد و هر یک به روش منحصر به فرد خود مفید است.

استوک کاغذ – کلاسورهای استوک کاغذی برای دوام بیشتر و محافظت در برابر سایش و پارگی لمینیت شده اند.

کاغذ بهترین گزینه شما برای چاپ تصاویر و طرح های تمام رنگی بدون اعوجاج یا افت کیفیت رنگ است. همچنین گزینه های بسیار متنوعی برای سفارشی سازی ارائه می دهد.

وینیل – وینیل برای استفاده طولانی مدت و ذخیره سازی مناسب است. کلاسورهای ساخته شده از وینیل به راحتی تمیز می شوند و در برابر خراش و هوا مقاوم هستند.

آنها همچنین ممکن است کلاسورهای نمایشی باشند که به شما امکان می دهند یک ورق پوشش سفارشی را در پشت یک ورق پلاستیکی شفاف در جلو قرار دهید.

مواد پلی – بایندرهای ساخته شده با مواد پلی انعطاف پذیر، قوی و مقاوم در برابر کثیفی و آب هستند. پلی بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز یا صنعتی است.

چرم – کلاسورهای چرمی نه تنها در طول زمان ماندگار می شوند، بلکه حرفه ای و پیچیده به نظر می رسند. چرم بهترین گزینه برای نمایش روی قفسه یا میز است.

حتی اگر نمی توانید چرم واقعی را بخرید، وینیل چرم مانند می تواند با کسری از قیمت جلوه ای مشابه داشته باشد.

لبه برگردان – با یک جلد مقوایی که در پارچه یا کاغذ باکیفیت پیچیده شده است، کلاسور شما را بیشتر شبیه یک کتاب می کند.

لبه برگردان نه تنها یک روکش حرفه ای زیبا ایجاد می کند، بلکه از چسب در برابر سایش و پارگی معمول شما محافظت می کند.