کیسه فریزر زیپی طعم شوری به غذا می دهد

اگر غذای کوله پشتی خود را کم آب می کنید، احتمالاً وعده های غذایی را در کیسه فریزر زیپی به اندازه کوارت بسته بندی می کنید.

اینها نه تنها روشی سبک و کم حجم برای بسته بندی مواد غذایی است، بلکه پخت و پز بدون آشفتگی را نیز انجام می دهد. فقط آب داغ را مستقیم به کیسه اضافه کنید و صبر کنید تا غذای شما نرم شود.

گوشت های خام خریداری شده به صورت فله را می توان به قسمت هایی تقسیم کرد که برای یک غذای اولیه خوب عمل می کند یا به اندازه کافی برای تهیه یک وعده غذایی برای یک خانواده مفید است.

امکان خرید به صورت عمده و تفکیک قطعات در کیسه های دربسته می تواند به افزایش بودجه غذایی خانوار کمک زیادی کند، زیرا خرید عمده اغلب هزینه کمتری دارد.

کیسه فریزر

استفاده از کیسه ها به این روش همچنین یک راه عالی برای کاهش تعداد سفر به سوپرمارکت است که باعث صرفه جویی بیشتر در بنزین می شود و شانس خرید آنی را کاهش می دهد.

در حالی که کیسه‌های فریزر ارزان به خوبی کیسه‌های ضخیم‌تر و کمی گران‌تر با نام تجاری کار نمی‌کنند، اما برای نگهداری مواد غذایی که ظرف چند روز استفاده می‌شوند عملکرد خوبی دارند.

این امر امکان تهیه مخلفات و حتی خمیر نان را از قبل فراهم می کند که می تواند کمک بزرگی در تهیه غذاها برای یک مراسم خانوادگی یا مهمانی باشد.

این کیسه ها همچنین یک راه عالی برای نگهداری باقیمانده ها هستند که می توانند بعداً برای سوپ و در کاسرول استفاده شوند.

به جای دور ریختن باقی مانده سبزیجات، یک کیسه به اندازه گالن را در فریزر نگه دارید.

ذرت باقیمانده، سبزیجات پخته شده، و سایر مواد تثبیت کننده سوپ را اضافه کنید تا بتوانید در آن روزهای زمستانی که چیزی گرم و مغذی مناسب است، یک دیگ سوپ درست کنید.