گران ترین پالتو پوست چرم مربوط به برند شنل می باشد

این یک پتو از یک پالتو پوست مردانه است، اما به دلیل برش دادن آن، به اندازه برخی از استایل های دیگر در این لیست رسمی نیست. می توانید آن را با شلوار جین بپوشید یا از آن برای پایین آوردن یک یا دو گیره شلوار مجلسی استفاده کنید.

در زیر، می‌توانید چندین لایه را بپوشانید، اما توصیه می‌کنیم آن‌ها را نسبتاً سبک نگه دارید: پیراهن، لباس‌های بافتنی نازک و غیره. برای یک روش مدرن پوشیدن آن، یک لباس تن پوش بسازید که رنگ ها را از چک روی کت مشخص می کند.

مانتوهای کمربند دار
کت است یا لباس مجلسی؟ با این ترند پاییزی زمستانی که مانتوهای مجلل شما را با یک کمربند محفوظ می‌دارند، خط تار می‌شود. و ما در مورد کت های ترنچ صحبت نمی کنیم، که معمولاً با یک کمربند عرضه می شوند، بلکه کت های نرم بزرگی که در حمام یک هتل مجلل به نظر نمی رسند، نیست.

مسلماً این ظاهر بزرگی است که مورد علاقه مافیاها، ستاره های راک و روسای جمهور در مقاطع مختلف تاریخ است. این بدان معناست که الهامات زیادی در آنجا وجود دارد – و وقتی آن را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که یک پالتو چرم بلند همه کاره به‌طور شگفت‌آوری است.

می تواند بسیار رسمی باشد: یکی را در اپرا بپوشید یا روی لباس تاکسیدو بپوشید و کاملاً در خانه به نظر می رسد.

اما شما همچنین می توانید با پوشاندن لباس به شیوه ای نازک که ممکن است تایلر دوردن آن را تایید کند، آن را بر هم بزنید. ژاکت های یقه V را در نظر بگیرید که زیر آن پیراهنی نیست. یک راه میانی امن تر، یک جفت شلوار هوشمند با یقه رول مرینو است.

پالتو
ترنچ کت
منشأ سنگر به اندازه آب و هوایی که برای آن طراحی شده تاریک است. باربری که ابتدا توسط Aquascutum در دهه 1850 ادعا شد، این سبک را در سال 1901 به عنوان بارانی افسران ارتش ابداع کرد و افسانه آن در سنگرهای بلژیک جعل شد.

اما نشان خود را در خیابان سیووی نیز گذاشته است. از رنگ زرد قناری دیک تریسی گرفته تا لباس بیرونی مورگان فریمن به عنوان کارآگاه ستوان ویلیام سامرست در Se7en، پالتو طوسی ترنچ یونیفرم نمایانگر چشم خصوصی است.

شاید به این دلیل که سبک کردن سنگر بسیار آسان است. کمپ می‌گوید: «این چندمنظوره‌ترین گزینه در بین همه لباس‌های بیرونی است، زیرا می‌توان آن را به‌طور یکپارچه بالا یا پایین پوشاند.

“مطمئن شوید که به خوبی روی شانه ها قرار می گیرد و به خوبی با بدن شما جاری می شود. به دنبال یک ماده سبک وزن و ضد آب باشید و طول آن باید تا وسط ران تمام شود. می توانید به راحتی آن را روی کت و شلوار خود بپوشید، یا آن را با یک پیراهن چک، شلوار جین مشکی و مینیمال سفید لباس بپوشید.»

در این فصل، سنگر بزرگ می شود. بلند بودن و اغلب بزرگ‌تر از آن، جای کافی برای پالتو خزدار مردانه و شلوار یا لباس بافتنی زمستانی ضخیم در زیر آن باقی می‌گذارد. اما نکته بیشتر در مورد رسمی بودن است.

شناور بودن و بال زدن در باد، این استایل را بسیار غیررسمی‌تر می‌کند، که نشان‌دهنده گرایش‌های گسترده‌تر در لباس‌های مردانه است و این استایل را به لباس‌های کم ارتفاع که شامل جین یا حتی لباس‌های ورزشی است، می‌بخشد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. بازی فکری ذرت به بازار تهران آمد!
    2. زعفران نگین صادراتی گرانبها ترین ادویه معروف
    3. یک سال بخور نون و تره، یک عمر بخور نون و کره
    4. یکی از برترین ایزوگام ها در پروژه ساختمانی