گوشواره هایی که فرصت شغلی جدید ایجاد می کنند

آیا تا به حال به فرصت های شغلی به عنوان یک هنرمند سوراخ کننده فکر کرده اید؟ با ساده ترین لوبول شروع می شود و می تواند به دنیایی از احتمالات باز شود. یکی از این فرصت ها استفاده از سوراخ کردن گوش برای کمک به سایر مانکن لباس دردها و عوارض بدن انسان است.
بسیاری از مردم گوشواره را به‌عنوان نوعی ابراز وجود انجام می‌دهند، اما آیا می‌دانستید که این نوعی گوش درمانی نیز هست؟ مانند طب سوزنی، گوش درمانی توضیح می دهد که سوراخ کردن گوش را می توان در یک نقطه خاص قرار داد تا نقاط رفلکس ناحیه اطراف را تحریک کند.
گوش میکروسیستمی از نقاط تسکین دهنده برای هر قسمت از بدن است. در دوره آموزشی سوراخ کردن گوش م برای قرار دادن گوشواره طلا سفید، نحوه سوراخ کردن لوبول را یاد خواهید گرفت، با این حال، هنگامی که بر آن مسلط شدید، می‌توانید نحوه سوراخ کردن قسمت‌های مختلف گوش را بیاموزید.
گوشواره
یادگیری مزایا و اقدامات بهداشتی همراه با سوراخ کردن گوش به شما کمک زیادی مبل راحتی ایتالیایی می کند تا شغل خود را توسعه دهید و مشتریان وفادار داشته باشید. در اینجا پنج سوراخ گوش وجود دارد که نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسند، بلکه فواید قابل توجهی نیز دارند.
این سوراخ کردن گوش می تواند هنگام بهبودی مشکل باشد و مدتی طول می کشد تا به طور کامل بهبود یابد، اما مزایایی که باید دنبال کرد ارزش صبر کردن را دارد.
در کنار افسانه‌هایی که پیرسینگ به ویژگی‌های عاطفی خاصی مانند سطح انرژی و پرخاشگری کمک می‌کند، می‌تواند به کنترل اشتها نیز کمک کند. تراگوس فلپ کوچکی است که به سر شما متصل است و دهانه گوش شما را می پوشاند.
این ناحیه به بخش‌هایی از بدن مانند غدد فوق کلیوی، حلق و عملکردهای عصبی لباس ورزشی زنانه دیجی کالا مانند تشنگی، گرسنگی و گیرنده‌های عصبی متصل می‌شود که واکنش نشان می‌دهند و نیاز به نیکوتین دارند. اگر به دنبال کنترل عادات غذایی یا سیگار کشیدن خود هستید، این سوراخ کردن گوش برای شما مناسب است.
  • منابع:
    1. 5 Health Benefits of Ear Piercings | Centre of Wellness

  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
    4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC