مرد هندی که با خوردن برنج تنظیم بازار دچار خفگی شد

یک روش جالب برای نگهداری از برنج این است که پس از پخته شدن برنج تنظیم بازار، آن را در یخچال نگهداری کنید و ظرف سه تا چهار روز از آن استفاده کنید.

متوجه خواهید شد که آیا برنج شما خراب شده، سفت و خشک است یا بوی نامطبوعی دارد.

برنج سفید نپخته را در ظرف دربسته در جای خشک و خنک نگهداری کنید. در دمای 70 درجه فارنهایت یا کمتر، برنج را می توان به مدت 10 سال یا بیشتر نگهداری کرد. برنج قهوه ای حدود شش ماه یا حدود یک سال در فریزر در جای خشک و خنک نگهداری می شود.

تقریباً هیچ چربی در برنج سفید وجود ندارد، به شرطی که آن را بدون اضافه کردن روغن یا کره بپزید.

پروتئیندر یک پیمانه برنج سفید بیش از 4 گرم پروتئین و در همان اندازه برنج قهوه ای حدود 5 گرم پروتئین وجود دارد.

برنج سفید منبع عالی منگنز است که بیش از 30 درصد از ارزش روزانه (DV) را تامین می کند. همچنین منبع خوبی از آهن است و 2.7 میلی گرم یا 15 درصد از DV را تامین می کند.

برنج سفید همچنین ویتامین B (به ویژه تیامین، اما همچنین نیاسین و ریبوفلاوین) را تامین می کند.

یک فنجان (186 گرم) برنج سفید دانه کوتاه پخته شده 242 کالری دارد. که 88٪ از کربوهیدرات ها، 1٪ از چربی و 7.2٪ از پروتئین است.

اگرچه حساسیت به برنج غیر معمول است، اما ممکن است. آلرژی به برنج در کشورهای آسیایی که برنج بخش بزرگی از رژیم غذایی معمولی است، شایع تر است. افرادی که به برنج حساسیت دارند ممکن است به ذرت، سویا و جو نیز حساس باشند یا برعکس.

برنج قهوه ای به طور قابل توجهی فیبر بیشتری نسبت به برنج سفید دارد (حدود 3 گرم در هر فنجان برنج قهوه ای پخته شده) زیرا یک غلات کامل است. برنج قهوه ای همچنین کربوهیدرات کمتری نسبت به برنج سفید دارد (49.6 گرم در هر فنجان).